loading...

هاست اختصاصي ارزان

فروش انواع هاست اختصاصي و اشتراكي

بازدید : 135
شنبه 22 شهريور 1399 زمان : 15:02

سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست؟

تعریف CMS یک برنامه (مبتنی بر وب) است که برای چندین کاربر با سطح مجوز مختلف امکان مدیریت (تمام یا بخشی از) محتوا ، داده ها یا اطلاعات پروژه وب سایت یا برنامه اینترانت را فراهم می کند.
منظور از مدیریت محتوا ایجاد ، ویرایش ، بایگانی ، انتشار ، همکاری ، گزارش ، توزیع محتوای وب سایت ، داده ها و اطلاعات است.


جوملا در دنیای واقعی (آنلاین)

جوملا در سراسر جهان برای تأمین انرژی میلیون ها وب سایت از هر شکل و اندازه ای استفاده می شود.
نمونه هایی از شرکت ها را که از جوملا استفاده می کنند کشف کنید! در جوملا رسمی! فهرست ویترین

جوملا می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای:

وب سایت ها یا پورتال های شرکتی ، اینترانت ها و شبکه های خارجی
وب سایت های تجارت کوچک
مجلات ، روزنامه ها و نشریات آنلاین
تجارت الکترونیکی و رزرو آنلاین
وب سایت های دولتی ، غیرانتفاعی و سازمانی
وب سایت ها یا پورتال های مستقر در جامعه ، مدارس و کلیساها
صفحه های شخصی یا خانوادگی ...

اگر آژانسی هستید که برای مشتریان خود وب سایت درست می کنید ، جوملا! ابزاری مناسب برای شماست (نگاهی به مزایا و ویژگی های ما بیندازید). طراحی شده تا به راحتی نصب و راه اندازی شود ، حتی اگر کاربر پیشرفته ای نباشید. با یک منحنی یادگیری کوتاه (ما همچنین آموزش ویدئویی رایگان نیز ارائه می دهیم) قادر خواهید بود به سرعت سایت هایی را برای مشتریان خود بسازید. سپس با حداقل دستورالعمل می توانید مشتریان خود را توانمند کنید تا به راحتی خود سایت های خود را مدیریت کنند.
اگر مشتریان شما به قابلیت های تخصصی نیاز دارند ، جوملا! بسیار قابل توسعه است و هزاران برنامه افزودنی (بیشتر تحت مجوز GPL بصورت رایگان) در جوملا موجود است! فهرست افزونه ها.
آیا می توانم به عنوان توسعه دهنده از جوملا استفاده کنم! به روشی پیشرفته تر؟

برخی از شرکت ها و سازمان ها الزاماتی دارند که فراتر از آنچه در جوملا موجود است! بسته اصلی در این موارد ، چارچوب کاربردی قدرتمند جوملا ایجاد برنامه های الحاقی پیچیده ای را برای توسعه دهندگان آسان می کند که قدرت جوملا را به جهتهای تقریباً نامحدودی گسترش دهند.

هسته اصلی جوملا! چارچوب توسعه دهندگان را قادر می سازد تا به سرعت و به آسانی ساخت:

سیستم های کنترل موجودی
ابزار گزارش داده
پل های کاربردی
کاتالوگ محصولات سفارشی
سیستم های تجارت الکترونیکی یکپارچه
دایرکتوری های تجاری پیچیده
سیستم های رزرواسیون
ابزار های ارتباطی

از جوملا! مبتنی بر PHP و MySQL است ، شما در حال ساخت برنامه های قدرتمندی بر روی یک سیستم عامل آزاد هستید که هرکسی بتواند از آن استفاده کند ، به اشتراک بگذارد و پشتیبانی کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از جوملا! چارچوب ، از جوملا دیدن کنید! سایت چارچوب.
جوملا راه حل مناسب برای من به نظر می رسد چگونه شروع کنم؟

جوملا تحت مجوز GPL رایگان ، باز و در دسترس است. شروع کار با جوملا را بخوانید! برای پیدا کردن اصول.

اگر آماده نصب جوملا هستید! توسط خود شما:
آخرین نسخه جوملا را بارگیری کنید!
می توانید آن را در جوملا پیدا کنید! پورتال بارگیری ، در کمترین زمان فعال و فعال خواهید شد.
و در صورت نیاز به کمک ، از تالارهای گفتگو و اسناد رسمی ما بازدید کنید. همچنین می توانید فیلم های آموزشی ما را مشاهده کنید.

بازدید : 370
چهارشنبه 7 خرداد 1399 زمان : 17:02

شیوع کرونا باعث شد بسیاری از شرکت‌ها مانند گوگل تصمیم به دورکاری کارکنان خود بگیرند. حالا مدیرعامل گوگل و آلفابت، «ساندار پیچای» یک دید کلی از برنامه این شرکت برای بازگشت برخی کارکنان به سر کار ارائه کرده است.

گوگل از تاریخ ۱۶ تیر ماه برخی از دفاتر خود در شهرهای مختلف را بازگشایی خواهد کرد و امکان بازگشت شمار کمی از کارمندان که نیاز به محل کار فیزیکی دارند را فراهم می‌کند. این شرکت تصمیم گرفته کارکنان به صورت چرخشی در دفاتر حضور داشته باشند که این ایده باعث می‌شود تنها ۱۰ درصد از فضا اشغال شود.

در صورتی که این ایده با موفقیت روبه‌رو شود، گوگل این میزان را در شهریور ماه به ۳۰ درصد افزایش می‌دهد. به گفته پیچای، این اقدام حضور بیشتر کارکنان در دفاتر را در پی خواهد داشت، البته همچنان اولویت با افرادی خواهد بود که نیاز به حضور در محل کار فیزیکی دارند.

توییتر و فیسبوک امکان دورکاری دائمی را برای کارکنان خود فراهم کرده‌اند، اما مدیرعامل گوگل در بیانیه خود به صورت مستقیم به این موضوع اشاره‌ای نداشته و کارکنان علاقه‌مند به جابجایی را تشویق کرده که با مدیران خود صحبت کنند و دستورالعمل‌های مربوط به مالیات و پوشش خدمات بهداشتی را مورد بررسی قرار دهند.

پیچای در بیانیه خود پیش‌بینی کرده که گوگل در آینده انعطاف‌پذیری و انتخاب‌های بیشتری برای نحوه انجام کارها درنظر می‌گیرد. مدیرعامل این شرکت اعلام کرده:

«دفاتر ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان همکاری و اجتماع را فراهم می‌کنند، در حقیقت برخی از بزرگترین نوآوری‌های ما نتیجه ملاقات‌ها در دفتر بود و مسلما بسیاری از ما نمی‌خواهیم آن را از دست دهیم. در عین حال، ما با کارهای تقسیم شده میان کارکنان آشنایی خوبی داریم چرا که گوگل دفاتر زیادی در سراسر جهان دارد و پذیرای درس‌هایی هستیم که در این دوران یاد می‌گیریم.»

پیچای انتظار دارد که بخش بزرگی از کارکنان گوگل در سال جاری میلادی همچنان دورکار باقی بمانند و بیشتر وظایف خود را از خانه انجام دهند. این شرکت برای بهبود وضعیت کارکنان در خانه و کمک به آن‌ها، ۱۰۰۰ دلار هزینه برای خرید وسایل و تجهیزات اداری اختصاص داده است. در نهایت پیچای خبر از این داده که فضای فیزیکی دفاتر نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود و این شرکت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات احتیاطی لازم را مدنظر قرار می‌دهد.

منبع

بازدید : 381
سه شنبه 6 خرداد 1399 زمان : 17:09

ما در‌این مقاله عملکرد داریم تا در مورد گزینش اسم دامنه مطلوب و ثبت دامنه به شمارا امداد کنیم :

1 . خلق کننده باشید و نامی پیدا نمائید که تابحال کسی آن را ثبت نکرده باشد.
برای تعیین اسم دامنه نباید شتاب نمایید . مقداری خلاقیت به خرج بدهید و زمان بیشتری برای آن بگذارید . نامهایی که به ذهنتان می‌رسد را یادداشت فرمایید و بعد از آن به بررسی آن ها بپردازید .

2 . دامنه های رقبایتان را ملاحظه کنید و ایده بگیرید
شما می‌توانید با کاوش در وب و بازدید دامنه های رقبایتان ایده های نیکی برای تعیین نام دامنه مطلوب بگیرید .

یک‌سری اصول کلیدی و صد اما دوچندان اضطراری در ضوابط تعیین اسم وبسایت و سهولت در به خاطر سپردن نام وب سایت برای سایر افراد و در غایت ارتقاء تماشا و رونق کسب و عمل شما موجود است که آن را به گویش بی آلایش برای شما تشریح می کنیم .

3 . گزینش اسم دامنه کوتاه حساس است
نامی که به راحتی در ذهن دیگرافراد ثبت میشود , نیازمند این است که کوتاه باشد ;
4 . تلفظ راحت اسم دامنه
به تفکر تعیین نام دامنه ای باشید که تلفظ آن ها راحت و آشکار صورت می پذیرد ; حتی نامهایی که بخاطر عدم سهولت در تلفظ از یاد ها هم تمیز گردیده اند .

5 . املای معمولی اسم دامنه
به دلیل وجود عدم توافقات بر راز نوشتار لغت ها , نیز در گویش پارسی و نیز در گویش انگلیسی , ترجیحاً در‌صورتی‌که در اسم تارنما خویش از آن به کار گیری ننماییم , خوبتر است .


متأسفانه در لهجه انگلیسی نیز با این خلل مواجه هستیم و برای سهولت و آسانی اسم وبسایت می بایست از کلماتی که در آن Th مصرف شده شده‌است یا این که به e ختم شده‌است , دوری کنیم .

در غایت میبایست از کلماتی استعمال کنیم , که نوشتن آن سهل باشد و یوزرها مبتلا خطا املایی نشوند!

6 . حتی الامکان عدم به کارگیری از خط تیره و اعداد در نام دامنه

منبع: پارسیان هاست

برچسب ها ثبت دامنه ,
بازدید : 518
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 زمان : 18:27

داشتن یک دامنه ( domain ) او‌لین قدم در شیوه ورود شما به دنیای کسب و فعالیت مجازی خواهد بود . بسط روز افزون به کار گیری از وب از طرف یوزرها و سپرده گذاری عظیم موسسات بزرگ در‌این میدان , ثبت دامنه را تبدیل به تراز ای مضاعف دارای اهمیت و حساس برای موسسات , شرکت های و افراد حقیقی وواقعی نموده است . دامین انتخابی شما بر روی بروشور , کاتالوگ و کارت ویزیت شما قرار خواهد گرفت . شما در تیزرهای تبلیغاتی خویش نشانی تارنما خویش را قرار خواهید بخشید . از روش دامنه , مخاطبان وارد سایت شما خواهند شد و با سرویس ها و محصول ها شما آشنا خواهند شد . با اعتنا به مطالب فوق بدین فیض می رسیم که ثبت دامنه مطلوب یکی‌از دست اندرکاران موفقیت شما در میدان حضور در تجارت مجازی و کسب و فعالیت خواهد بود . .

دامنه چیست؟


هر رایانه همراه متصل به وب یک IP Address داراست که از روش آن دیگر یوزرها میتوانند به آن متصل شوند . DNS ( Domain Name Service ) سرویسی است که وظیفه آن تبدیل این IP Adressها به اسم دامنه و بالعکس است . مسلما به خاطر نگه داشتن اسم یک دامین زیاد راحتتر از به خاطر نگه داشتن نشانی IP آن است . در حقیقت DNS یک خدمت است که نظیر دفترچه گوشی تلفن فعالیت می‌نماید و متساوی اسم های دامنه وارداتی را به صورت IP پیدا می‌کند .

بخش های مختلف دامین

هر دامنه از یکسری بخش تشکیل می شود که‌این مناطق با دات ( . ) از نیز جدا میشوند . بخش نخستین www است که ماهیت نشانی را معلوم تولید میکند . بخش دوم اسم دامنه است که به عبارتی اسم انتخابی شما میباشد , و بعداز آن دامنه مرحله بالا یا این که ( Top - Level Domain ) است که به اختصار TLD هم نامیده می شود . TDL به عبارتی پسوند دامنه است . پسوندها اشکال متمایز دارا‌هستند . پسوند های همگانی , پسوندهای کشوری ,
در حالی که دامنه سطح بالا برای عملکرد یک دامنه ضروری است ، از دامنه سطح دوم نیز کم هیجان انگیز است. که احتمالاً به همین دلیل است كه گاه از آن به عنوان دامنه "والدین" یاد می شود.

نکته جالب در مورد دامنه ها این است که می توانید تقریباً هر نامی را که می خواهید به عنوان دامنه سطح دوم خود انتخاب کنید. و مطمئنا ، شما می توانید برای دامنه سطح برتر خود با com.com بروید ، اما چه کسی "والدین" خوبی را نمی خواهد؟ گزینه هایی مانند .club ، .store ، حتی. پیتزا فقط چند روش است که می توانید بازی دامنه سطح بالایی خود را تقویت کنید.

منبع

برچسب ها ثبت دامنه ,
بازدید : 367
دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 زمان : 17:58

به عنوان نمونه ، Namecheap میزبان ایمیل رایگان را با بسته های میزبانی دامنه ما ارائه می دهد. با این حال ، این سرویس سطح ورودی ویژگی های مشابه ایمیل پریمیوم ما را ارائه نمی دهد. با برنامه های حق بیمه ، از سیستم عامل های ایمیل سفارشی اختصاصی دریافت می کنید که میزبان ایمیل شما می تواند ایمیلی را که به یک نام دامنه مرتبط است مدیریت کند و هرگونه طرح احراز هویت ایمیل را که می خواهید در آن اجرا کنید.

برخلاف وب رایگان تأیید شده توسط تبلیغات ، هاست ایمیل اختصاصی از تبلیغات است و شامل راه حل های پیشرفته مدیریت ایمیل و ویژگی های ایجاد آن می باشد. هنگامی که به درستی انجام شد ، میزبانی از طریق ایمیل می تواند با ارائه سیستمی برای مدیریت ایمیل های شما یک تجارت را متحول کند. با برنامه های پرداخت شده می توانید از ابزارهای اضافی برای هدف قرار دادن بخش های لیست پستی خود و تسهیل فعالیت های موفق در بازاریابی ایمیل انتظار داشته باشید.
تفاوت بین دامنه ، میزبانی ایمیل و میزبانی وب

از آنجا که سردرگمی زیادی درباره موضوع دامنه ها ، میزبانی وب و میزبانی ایمیل وجود دارد ، ما به سرعت این سه نوع میزبانی آنلاین را به سرعت مرور خواهیم کرد.


میزبانی و ثبت دامنه

میزبان دامنه نام دامنه را ذخیره کرده و ثبت نام آنها را تسهیل می کند. ابتدا ، دامنه ای مانند yourdomain.com خود را با ثبت دامنه ثبت می کنید ، و درست مانند آدرس خیابان ، URL افراد را به محل وب سایت شما هدایت می کند. اگر از دامنه ثبت شده از طریق ارائه دهنده شخص ثالث استفاده می کنید ، آن شرکت میزبان دامنه شماست. به عنوان مثال ، شما ممکن است از Namecheap برای میزبانی خود استفاده کنید ، اما دامنه دیگری در آن ثبت شده باشید.

برای اینکه وب سایت شما به صورت آنلاین ظاهر شود ، به هاست واقعی فایل نیاز دارید. شما اغلب میزبان دامنه و وب را به عنوان یک بسته ارائه می دهید ، که بیشتر شرکت ها دامنه ، ایمیل و میزبانی وب را به عنوان یک بسته نرم افزاری ارائه می دهند.


میزبانی وب

میزبانی وب سرویس ای است که منابع رایانه ای از قبیل فضای سرور ، حافظه و پهنای باند مورد نیاز برای دسترسی به پرونده های وب سایت شما را در اینترنت فراهم می کند. کاربران می توانند محتوای وب سایت را در سرورهای میزبان وب ایجاد و ذخیره کنند ، بنابراین می توان از طریق یک مرورگر وب به صورت آنلاین مشاهده کرد.

اگر یک وب سایت به علاوه تمام محتوای آن را به عنوان یک فروشگاه تصور می کنید ، یک میزبان وب فضای فیزیکی را برای نمایش محصولات فروشگاه فراهم می کند - در این حالت ، محتوای وب سایت از جمله متن ، تصاویر ، فیلم ها و هر چیز دیگری که محتوای سایت را تشکیل می دهد. .

سبک های مختلف میزبانی در دسترس است که نیازهای وب سایت های مختلف را منعکس می کند. برنامه های میزبانی وب از میزبانی مشترک با چندین سایت مشترک یک سرور منفرد گرفته تا هاست اختصاصی متغیر است ، که در آن یک مشتری از فضای و پهنای باند کل سرور استفاده می کند.


میزبانی ایمیل

میزبانی پست الکترونیکی خدماتی است که در آن پیامهای ایمیل و فایلهای مرتبط با همگی در یک سرور ذخیره می شوند. هنگامی که یک ایمیل به آدرس دامنه وب سایت خود دریافت می کنید ، ایمیل به اینترنت هدایت می شود و در سرور گیرنده ذخیره می شود. در این مرحله ، سرورهای سرور تعیین می کنند که کدام کار را باید انجام دهید (پاسخ یا نادیده گرفتن) با توجه به فیلترهای اسپم ، درخواست مجدد مسیریابی و اینکه آیا فرستنده در لیست های سیاه قرار دارد یا خیر.

ایمیل میزبان سرور می تواند همان سروری باشد که محتوای وب سایت شما را میزبانی می کند ، سروری که توسط میزبان دیگری اداره می شود ، یا دو سرور مختلف که توسط همان شرکت میزبانی اداره می شوند. ارائه دهندگان میزبانی ایمیل ممکن است تخصص خاصی در ارائه خدمات میزبانی ایمیل ارائه دهند ، اما این معمولی است که این روزها شرکت ها ایمیل و بسته های میزبانی وب را به صورت همراه ارائه دهند.

چه کسی میزبان ایمیل است؟

ما به امکان میزبانی وب سایت و گرفتن میزبانی از طریق ایمیل از یک ارائه دهنده ذکر کردیم ، اما ممکن است ترجیح دهید ارائه دهنده های فردی را برای پوشش هر کار انتخاب کنید. داشتن سرور پست الکترونیکی اختصاصی فضای ذخیره سازی به مراتب بیشتری را در اختیار مشاغل قرار می دهد ، به این معنی که کمتر نیاز به حذف ایمیل ها خواهید داشت. یک بار زمانی بود که آدرس ایمیل خود را از ارائه دهنده خدمات اینترنتی خود (مانند AOL) می گرفتید و آنقدر خوب بود.

در مقطعی ، ما با ایده خرید دامنه و طرح میزبانی با یک حساب ایمیل مارک اضافه شده در (که اغلب به صورت رایگان) راحت تر شدیم. اکثر شرکت های ایمیل رایگان مانند Google ایمیل اصلی را ارائه می دهند ، اما شما در دامنه آنها گیر کرده اید ، که یک لحظه حرفه ای برای ارتباطات ایجاد نمی کند.

به طور سنتی ، مشاغل کوچک میزبان وب و ایمیل خود را در همان سرور داشتند ، در حالی که سازمان های بزرگتر آنها را بین سرورهای اختصاصی وب و ایمیل تقسیم می کردند. تقسیم سرویس هایی از این دست به معنای نیاز به سرورهای نامه داخلی و کارکنان IT بود ، اما طی چند سال گذشته ، بسیاری از مشاغل با استفاده از خدمات ابری مزایای میزبانی ایمیل اختصاصی را دریافت کرده اند.

برچسب ها هاست ایمیل ,
بازدید : 277
يکشنبه 28 ارديبهشت 1399 زمان : 16:42

واحد ثبت دامنه پارسیان میزبان برای ترویج استفاده از دامنه ir. امکان ثبت دامنه رایگان ir. را برای عموم فراهم آورده است. با استفاده از این امکان ثبت دامنه (دامین) 100% رایگان انجام می شود و هیچگونه پرداختی از سوی کاربران صورت نمی گیرد. استفاده از این سرویس مجانی برای عموم مردم آزاد است اما با توجه به تقاضای بسیار زیاد کاربران ارائه این سرویس از سوی پارسیان هاست تنها بر مبنای بخت آزمایی(Lottery) امکان پذیر است و استفاده از آن تنها به شانس و اقبال کاربر بستگی دارد.

نحوه ثبت دامنه رایگان

برای ثبت دامین رایگان Free Domain Registration) .ir) فقط کافیست در هنگام ثبت دامنه، کد ثبت دامنه رایگان که به رنگ سبز در این صفحه مشخص شده را وارد کنید، به این ترتیب دامنه (دامین) ir شما به مدت یکسال مجانی ثبت می شود! دامنه هایی که به صورت رایگان ثبت می شوند مانند سایر دامنه ها دارای تمامی امکانات مثل مدیریت مالکیت و Whois، تعیین NS و هاست (Host) دلخواه، انتقال مالکیت و سایر امکانات می باشند و هیچ تفاوتی با دامنه هایی که با پرداخت وجه ثبت می شوند ندارند.

کد تخفیف دامنه رایگان ir

کد ثبت دامنه رایگان (Free Domain) هر روز به تعداد محدودی از سوی پارسیان میزبان در همین صفحه منتشر می شود و با توجه به سهمیه روزانه در نظر گرفته شده، این کد در طول روز و در ساعات مختلف (بصورت تصادفی) تغییر می کند. شما می توانید با مراجعه به همین صفحه در ساعات مختلف از تغییر آن مطلع و نسبت به ثبت رایگان دامین خود اقدام نمایید.

در صورتی که هنگام وارد کردن کد با پیغام "کد تخفیف وارد شده پذیرفته نشد" مواجه شدید به این معناست که کاربران دیگر، حداکثر استفاده از آن را برده اند اما جای نگرانی نیست؛ شما باز هم می توانید دامنه (دامین) مورد نظرتان را رایگان ثبت نمایید فقط کافی است منتظر تغییر کد در همین صفحه باشید.

دامنه ثبت کنید و برنده باشید

علاوه بر این شما می توانید با عضویت در سایت نیز شانس برنده شدن خود را امتحان کنید. پارسیان در اوایل هکر نست هر روز، یک قرعه کشی در میان اعضاء خود انجام می دهد و هدیه ما به برندگان این قرعه کشی، کد تخفیف ثبت دومین رایگان ir است. این قرعه کشی توسط سیستم و بصورت خودکار انجام می شود و نتایج آن علاوه بر اعلام در این صفحه از طریق ایمیل نیز به برندگان اعلام می شود. همچنین در صورتی که در حساب کاربری خود شماره تلفن همراه نیز وارد نموده باشید، نتیجه از طریق پیام کوتاه نیز اطلاع داده خواهد.

توجه: کاربرانی که از طریق بیش از یک شناسه کاربری اقدام نمایند چنانچه موفق به ثبت رایگان دامنه (چه از طریق اکتساب کد و چه از طریق قرعه کشی) شوند دامنه آنها مسدود و به هیچ عنوان قابل بازگشت یا مدیریت نخواهد بود.

منبع

برچسب ها ثبت دامنه ,
بازدید : 248
شنبه 27 ارديبهشت 1399 زمان : 16:27

سرور مجازی یا وی پی اس بصورت VPS مخفف عبارت Virtual Private Server به معنی سرور مجازی خصوصی است. سرور مجازی بخشی از یک سرور اختصاصی کامل است. اینکار با مجازی سازی انجام می شود. به اینصورت که یک سرور به چند بخش تقسیم میشود که مقاصد مختلف از آنها استفاده کرد. با توجه به اینکه منابع یک سرور کامل به چند بخش تقسیم می شود اغلب و در شرایط یکسان، هزینه خرید سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی پایین تر است. در این مطلب بصورت کامل در مورد سرور مجازی بحث خواهیم کرد و کاربردهای آنرا توضیح خواهیم داد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

سرور مجازی چه کاربردهایی دارد؟

سرور مجازی کاربردهای بسیاری دارد و از آن می توان استفاده های زیادی کرد. در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده است:

  • میزبانی وب سایت نسبتا پر مصرف یا تعدادی سایت با مصرف متوسط
  • استفاده از سرور مجازی برای وب سرویس ها مانند میل سرور ، دیتابیس سرور و …
  • استفاده از سرور مجازی برای کنترل یا بهبود عملکرد سیستم ها
  • استفاده از سرور مجازی به عنوان عامل ارتباط ثانویه و رمزنگاری اطلاعات
  • استفاده از خدمات سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند. البته در صورتی که آی پی خارج از کشور باشد
  • انجام کارهایی که به اینترنت پرسرعت با ترافیک بالا نیاز دارد.
  • و ده ها مورد دیگر …

تشریح روند آماده سازی سرور مجازی

بر حسب تکنولوژی و ساختار مجازی سازی، معمولا سرورهای مجازی برگرفته از یک یا چند سرور اختصاصی هستند. در حالت معمول چند سرور مجازی برگرفته شده از یک سرور اختصاصی است. برای اینکار یعنی مجاری سازی به یک عامل (نرم افزار مجازی ساز) نیاز است. سیستم های مجازی ساز بر اساس نوع و عملکردشان بصورت رایگان یا هزینه ای برای سیستم عامل های مختلف در دسترس هستند. همچنین لازم است سرور مورد نظر تکنولوژی مجازی سازی را پشتیبانی کند. برای ایجاد سرور مجازی بصورت Local (محلی) و یا Public (عمومی) یکسری راهکارهای خاص وجود دارد. برای مثال برای هر کدام از سرورهای مجازی در سطح وب می بایست حداقل یک آی پی در نظر گرفت تا بتوان آن را در شبکه ثبت کرد. سیستم های مجازی ساز نیست بر اساس تعداد هسته های مجاز سی پی یو ، مقدار مجازم رم ، مقدار حجم هارد دیسک و … برای هر سرور مجازی بصورت اختصاصی یا اشتراکی قابل پیکربندی هستند. منظور از منابع اختصاصی یا اشتراکی این است که هر سرور حق دسترسی به منابع را بصورت کاملا اختصاصی داشته باشد یا بتواند از منابع کلی بصورت اشتراکی استفاده نماید. معمولا در حالت اشتراکی نمی توان کیفیت و کارایی بالایی را انتظار داشت. در ادامه به چند مورد از تکنولوژی های مجازی سازی و سیسم عامل های مورد پشتیبانی آن اشاره خواهیم کرد.

  • مدل مجازی سازی Virtuozzo
  • مدل مجازی سازی OpenVZ
  • مدل مجازی سازی VMware
  • مدل مجازی سازی Xen
  • مدل مجازی سازی KVM
  • و …

هر کدام از مدله های مجازی سازی یک یا چند قابلیت خاص و منحصر به فرد دارد که می توانید در مورد آنها تحقیق نمایید.

انواع سرور مجازی

سرورهای مجازی معمولا بر اساس سیستم عامل، مدل مجازی سازی و همچنین تکنولوژی آن دسته بندی می شود. در زیر به انواع دسته بندی های سرور مجازی اشاره می شود:

  • سرور مجازی لینوکس (با امکان نصب انواع سیستم عامل های توزیع لینوکس)
  • سرور مجازی ویندوز (با امکان نصب اغلب سیستم عامل های ویندوز سرور)
  • سرور مجازی اختصاصی (با منابع کاملا اختصاصی از قبیل CPU , RAM و …)
  • سرور مجازی اشتراکی (با منابع سخت افزاری اشتراکی)
  • سرور مجازی ابری (با ساختاری متفاوت به منظور بالا رفتن سطح کارایی، پایداری، امنیت و …)

دسته بندی های دیگری نیز وجود دارند که به مهمترین و پرکاربردترین ها اشاره شد.

منبع

برچسب ها سرور مجازی , هاست ,
بازدید : 275
چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 زمان : 17:59

صرف نظر از اینکه کسب و کار شما تا به امسال چطور بوده است اما یک چیز قطعی است: به عنوان یک وب سایت ، شما می خواهید سال 2020 تا سال موفق ترین شما باشد.

هاستینگ وب شما یک "خانه" را برای سایت شما در اینترنت فراهم می کند و می تواند تعیین کند عملکرد سایت شما ، چقدر بزرگ می تواند رشد کند و ساخت و نگهداری آن چقدر آسان است.

لازم به ذکر نیست، هنگام اجرای سایت خود با سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس، انتخاب یک برنامه میزبانی مناسب بسیار مهم است.

در حالی که انواع مختلفی از خدمات میزبانی وردپرس در آنجا وجود دارد ، تعداد معدودی به اندازه میزبانی مدیریت شده کاملاً متعادل هستند. این راه حل با کنترل بسیاری از جنبه های کلیدی سایت شما ، مانند عملکرد و بهینه سازی آن ، فشار شما را به وجود می آورد.

در این راهنما ، به تمام سؤالات شما در مورد میزبانی مدیریت شده در سال 2020 پاسخ خواهم داد. در طول راه ، به شما کمک می کنم تصمیم بگیرید که آیا این نوع میزبانی انتخاب مناسبی برای شماست و خدمات مدیریت شده خود را معرفی خواهیم کرد.

زندگی خود را با هاست اختصاصی مدیریت شده ساده کنید؟ اکنون ، این قطعنامه ای است که همه ما می توانیم به عقب برگردیم.


میزبانی چیست (و چرا اهمیت دارد)؟


میزبان وب سایت شما خدماتی است که خانه آنلاین را برای وب سایت شما فراهم می کند. این سایت شما را در یک یا چند سرور ذخیره می کند ، بنابراین هر کس می تواند با استفاده از یک مرورگر (مانند Safari ، Firefox یا Chrome) به آن دسترسی پیدا کند. بدون این ، هیچ کس قادر به بازدید از سایت شما نخواهد بود مگر اینکه خودتان میزبان آن باشید (که به منابع و دانش فنی زیادی نیاز دارد).

این بدان معنی است که انتخاب شما از ارائه دهنده هاستینگ بسیار مهم است - و تصمیم شما نیز در مورد نوع برنامه ای برای خرید تصمیم گیری می شود. انتخاب ارائه دهنده مناسب میزبانی مهم است ، زیرا این امر تأثیر می گذارد:

عملکرد

ارائه دهنده شما اقدامات زیادی را برای تعیین سرعت اجرای سایت شما انجام می دهد ، که این تأثیر زیادی بر نرخ های نگهداری بازدید کننده دارد.


قابل اطمینان و امنیت

ارائه دهنده میزبانی با کیفیت از خدمات قابل اعتماد و ارائه ویژگی هایی برای تقویت امنیت سایت شما برخوردار است.


در دسترس بودن پشتیبانی

وقتی با سایت خود مشکلی ایجاد می کنید ، به شما کمک می کند تا متخصصانی داشته باشید که می توانید برای کمک به آنها کمک کنید.


مقیاس پذیری

ارائه دهنده میزبان شما باید برنامه ها و رده های متنوعی را ارائه دهد ، بنابراین می توانید با رشد سایت خود به راحتی ارتقاء دهید.


بهینه سازی خاص بستر های نرم افزاری

برخی از شرکت های میزبان وردپرس را در داخل و خارج می شناسند ، این بدان معنی است که سایت شما برای این سیستم عامل بهینه خواهد شد.
انواع مختلفی از هاستینگ در دسترس است که هر کدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، هاست مشترک ساده ترین و ارزان ترین گزینه است اما از لحاظ ویژگی ها و مقیاس پذیری محدود است. گزینه های دیگر ، مانند میزبانی اختصاصی و سرور اختصاصی مجازی (VPS) ، جوانب مثبت و منفی خود را ارائه می دهند (که ما به زودی در مورد جزئیات بیشتری بحث خواهیم کرد).

صرف نظر از نوع ، اکثر ارائه دهندگان میزبانی چند مورد اساسی را ارائه می دهند. این شامل انواع مختلفی از سرورها ، انواع برنامه ها و گزینه های پشتیبانی می شود ، بنابراین می توانید یکی از بهترین های مورد نیاز خود را انتخاب کنید. اگر نیازهای شما حداقل باشد یا یک سایت سرور قدرتمند را اجاره کنید اگر سایت شما بزرگ و پیچیده باشد می توانید با داشتن منابع کمی برنامه ای کوچک تهیه کنید.

با این وجود شایان ذکر است که در برنامه های میزبانی معمولی ، ارائه دهندگان سرورها را حفظ می کنند اما کارهای دیگری انجام نمی دهند. شما مسئول ساخت ، نگهداری و بهینه سازی سایت خود و همچنین انجام هرگونه سفارشی سازی مورد نیاز خود هستید. میزبانی مدیریت شده ، که ما به زودی در مورد آن بحث خواهیم کرد ، اگر نمی خواهید با هاستینگ خود راحت باشید. با این حال ، ابتدا ، انواع مختلف میزبانی را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد.

برچسب ها هاست ,
بازدید : 269
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 زمان : 18:01

برای اینکه بتوانیم وبسایتی راه بیندازیم باید کمی تحقیق کنیم و یک شرکت خوب سرویس دهنده هاست پیدا کنیم. هاست فضایی است که تمامی اطلاعات سایت ما روی آن مستقر شده و به کاربران نمایش داده می‌شود بنابراین باید ویژگی‌های استانداردی داشته باشد. اینجا لازم است درباره ویژگی‌های هاست مطلوب بیشتر بدانیم.

آپ‌تایم بودن هاست

اگر سراغ شرکت‌های هاستینگ رفته باشید درباره آپتایم بودن حتما شنیده‌اید. سرویس دهنده‌ای که در هر حال و هر زمانی قطعی نداشته باشد را آپتایم می‌گویند. اما معمولا هیچ سرویسی ۱۰۰ درصد آپتایم نیست و گاهی پیش می‌آید که دچار مشکل شود. ولی اگر این مشکل جدی بود باید خسارت وارد شده را پرداخت کند. بهتر است سرویسی تهیه کنید که این امکان را حتما داشته باشد.

پشتیبانی

امر بسیار مهمی است. اگر سرویس دهنده هاست پشتیبانی داشته باشد با خیال راحت و در هر زمانی که به مشکلی برخورد کنید می‌توانید تیکت بزنید و سریعا پاسخ خود را دریافت کرده و مشکل را حل کنید.

تهیه بک‌آپ طبق زمانبندی مشخص

واجب است شما به عنوان وبمستر مطابق با فعالیتی که دارید طبق یک زمانبندی مشخصی، نسخه پشتیبان از سایت تهیه کنید. اما سرویس دهنده شما نیز باید این کار را انجام دهد تا در صورت بروز مشکل بتواند نسخه پشتیبان را بازگردانی کند.

قیمت مناسب

قیمت سرویسی که دریافت می‌کنیم معمولا خیلی مهم است ولی هرگز به دلیل قیمت پایین سرویسی را انتخاب نکنید که امکانات خوبی نداشته و سایت شما را با مشکل مواجه می‌کند. در ابتدای راه خود کمی هزینه کنید اما مطمئن قدم بردارید.
اخیرا برای راه‌اندازی سایت‌های وردپرسی هاست وردپرس را پیشنهاد می‌کنند اما این هاست وردپرس چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا تفاوتی با هاست معمولی دارد؟ مگر غیر این است که برای راه‌اندازی سایت وردپرسی نیاز به هاست لینوکسی داریم؟!

هاست وردپرس سرویسی لینوکسی است که روی خود وردپرس داشته و برای امکانات و اقدامات یک سایت وردپرسی آماده شده است. در حال حاضر بهتر است هاست وردپرس را برای سایت‌های وردپرسی خود تهیه کنید و سپس به راه‌اندازی سایت خود بپردازید.

تنها در چند دقیقه سایت خود را بسازید

اگر هاست وردپرسی تهیه کردید پس تنها چند قدم لازم دارید تا بتوانید یه سایت خوب و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف راه‌اندازی کنید و به کسب درآمد از اینترنت بپردازید.
یادتان باشد که اولین قدم شما مهم‌ترین قدم است و نباید راحت از کنار آن عبور کنید. مراحل را بار دیگر با هم مرور می‌کنیم:

  1. تهیه هاست وردپرس از مراکز معتبر هاستینگ
  2. ثبت دامنه و تنظیم آن روی هاست مورد نظر
  3. راه‌اندازی وبسایت وردپرسی
  4. کسب درآمد از سایت

تنها در ۴ مرحله به راحتی می‌توانید سایت خود را بسازید. پس همین حالا دست به کار شوید و بهترین باشید.

منبع

برچسب ها هاست , هاست وردپرس ,
بازدید : 261
دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 زمان : 17:56

نکته‌ای که باید بدانید این است که یک سازمان مرکزی به‌نام ICANN وجود دارد که تمام دامنه‌های موجود در دنیا را ساماندهی می‌کند. همه دامنه‌هایی که در جهان ثبت می‌شود در این سازمان ثبت و ساماندهی می‌شود.

رجیسترار ها (Registrar) یا همان شرکت‌های ثبت کننده دامنه مجوز ثبت دامنه را از سازمان ICANN گرفته‌اند.

همه شرکت‌های رجیسترار خارجی هستند و باید پرداخت دلاری برای ثبت دامنه داشته باشیم اما به دلیل تحریم ایران، امکان پرداخت دلاری را شهروندان ایرانی ندارند.

به همین دلیل علت در ایران مردم با دامنه‌های خود را از طریق شرکت‌های هاستینگ خریداری کنند.

سایت‌ها یا شرکت‌های ایرانی که کار ثبت دامنه انجام می‌دهند رابط بین رجیسترار و شما هستند. اگر سایت‌های هاستینگ را بررسی کنید متوجه می‌شوید که دامنه‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند. یکی از علت‌های این مسئله این است که ممکن است هر شرکتی با یکی از ریجسترار ها کار کند و قیمت دامنه در رجیسترارهای مختلف متفاوت است.

قیمت خرید دامنه

این شرکت‌ها باتوجه به قیمت تمام شده دامنه و سیاست‌های قیمت‌گذاری و حاشیه سودی که برای خود در نظر می‌گیرند قیمت دامنه را مشخص می‌کنند. نبودن سازمانی که روی قیمت دامنه نظارت داشته باشد، باعث شده که تفاوت قیمت بین شرکت‌های هاستینگ مختلف وجود داشته باشد.

مواردی که در بالا گفته شد مربوط به دامنه‌های بین‌المللی است. منظور از دامنه‌های بین‌المللی همان دامنه‌های .com و .net و .org و …. به غیر پسوند.ir است که برای خرید دامنه باید پرداخت ارزی یا دلاری انجام بدهید. دامنه‌ با پسوند .ir که به آن‌ها دامنه ملی هم گفته می‌شود توسط ایرنیک که سازمانی دولتی است سازمان‌دهی می‌شوند.

خرید دامنه ir

مرکز ثبت دامنه‌ .ir که به آن ایرنیک گفته می‌شود با آدرس اینترنتی www.nic.ir است. برای خرید دامنه با پسوندهای .ir یا .co.ir یا .ac.ir یا … ابتدا باید در ایرنیک ثبت‌نام کرده و شناسه ایرنیک دریافت کنید.

شاید متوجه این مسئله شده باشید که دامنه .ir در سایت ایرنیک قیمتش بیشتر از شرکت‌های نماینده ایرنیک است. دلیل این است که ایرنیک دامنه را به نمایندگانش بسیار ارزان‌تر از سایت خودش می‌دهد و با این توضیحات نمایندگان ایرنیک یا همان شرکت‌های هاستینگ می‌توانند دامنه را از خود ایرنیک ارزان‌تر بدهند.

در حال حاضر یکی از پایین‌ترین قیمت‌های دامنه را در ایران پارسیان هاست (پرشین هاست قدیم) ارائه می‌دهد.

دامنه ارزان را از چه سایتی خریداری کنیم

شما باید در حین خرید دامنه از سایت‌های اینترنتی حتما بررسی کنید که آن سایت اینماد داشته باشد. همچنین شما می‌توانید از طریق خود سایت enamad اقدام به بررسی نماد الکترونیک سایت مربوطه داشته باشید. پس در حین خرید دامنه از سایت‌های مختلف حتما enamad آن‌ها را چک کنید.

نکته مهم دیگر که باید در نظر داشته باشید این است که شرکت هرچه معتبرتر و شناخته‌شده‌تر باشد بهتر است.

مسئله مهم بعدی این است که باید توجه کنید که شرکت یا سایت ثبت‌کننده دامنه باید به‌نام شما دامنه را ثبت کند. شرط مهم دیگر برای بررسی این است که هر زمان که شما نیاز داشتید دامنه را به شرکت دیگری منتقل کنید، کد انتقال دامنه را براحتی به شما بدهند تا شما بتوانید دامنه را به شرکت‌های دیگر منتقل کنید.

اگر شرکتی این موارد را داشت و توسط اینماد یا ستاد ساماندهی و ... تأیید شده بود و دامنه را ارزان ارائه می‌کرد، بدون شک دامنه را از آن‌ها خریداری کنید.

منبع: زومیت

برچسب ها ثبت دامنه ,

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 16813
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی